Utkast: Feb. 26, 2010

  1. Har du någon stor plan som ska bli verklighet 2010? aa
  2. Twittrar du? nej,
  3. Spelade du blockflöjt i lågstadiet? HAHAHAHAH, ja det gjorde jag
  4. Vilket vilddjur hade du helst haft som husdjur om det vore möjligt?  en tiger, lätt
  5. Har du fått någon ny vän via din blogg? nej
  6. Vad ägnar du mest tid åt när du sitter vid datorn? musik/facebook
  7. Har du lärt dig något nytt ord/uttryck på senaste? aa
  8. Vad gör du en vanlig dag på ditt arbete? jobbar...eller pratar
  9. Har du något roligt/hemskt praktikminne från skoltiden? mååånga
  10. Vad är det fulaste en person av motsatt kön kan ha på sig? typ tjejkläder...
  11. Tycker du det borde införas någon åldersgräns på bloggandet? nej
  12. Vilket är ditt dyraste klädesplagg i garderoben? bra fråga
  13. Vad tycker du är tråkigast att läsa om i en blogg? om husdjur....
  14. Vad saknar du mest med sommaren nu när det är så kallt? värmen! och att umgås med världens underbaraste en varm sommar kväll
  15. Vilket tävlingsprogram på TV är bäst? wipeout!!!1
  16. Vad åt du senast?en macka typ
  17. Hur reagerar du på telefonförsäljare?irriterad, men har den en söt röst tycker jag synd om den
  18. Har du skrivit in en insändare till en tidning nångång? har jag säkert
  19. Vad har du satt upp för något på ditt kylskåp? inte så mycket
  20. Vilken svordom använder du mest? fan
  21. Äger du en iPod? japps
  22. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?06.30
  23. Hur många resväskor äger du? ja, det är jävligt många
  24. Använder du flip-flops?ja, fast jag avskyr flip-flops
  25. Var köper du dina matvaror ifrån?ica
  26. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? beror på
  27. Vilken var den senaste filmen du såg? jag vet inte
  28. Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? en vän!
  29. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?en ny garderob
  30. Har någon någonsin kallat dig lat? hahaha, ja
  31. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej, jag har en ljudbok så somnar jag
  32. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Harry Potter och Dödsrelikerna - ljudbok
  33. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? aa
  34. När var senast någon stötte på dig? igår
  35. Vad åt du till middag senast? typ ett salladsblad från en äcklig sallad
  36. Använder du huvtröjor?
  37. Kan du vissla? Självklart!
  38. Vem var den senaste som ringde dig? Cissi
  39. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Saker som snyrrar jättefort
  40. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Säkert.
  41. Vilket riktnummer befinner du dig i? 0647-
  42. Tittade du på tecknat när du var liten? Mycket!
  43. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Ingen aning...
  44. Hur många syskon har du? 3 st. 2 storasystrar ( Cecilia 16 & Linnea 22) och 1 lillebror (Ragnar 9? 10?)
  45. Är du blyg inför det motsatta könet? Nää:D
  46. Vilken film kan du alla replikerna till? Titanic ;)
  47. Äger du några band t-shirts? Jaa många!
  48. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 7 eller 8
  49. Läser du för skojs skull? nee, eller bara ibland
  50. Pratar du några andra språk? Engelska, spanska, norska :)
  51. Diskar du din egen disk? Nepp, Mamma och Pappa
  52. Har du gråtit offentligt? Om jag har.
  53. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.
  54. Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, det gör jag.
  55. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jaa, jag vill tatuera in en jätteliten not på min handled.. (och jag har 2 hål i ena örat och 3 i det andra, och hål i naveln så det räcker för mig)
  56. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Njaaaa, det är väl inget måste, tycker jag.
  57. Kan du kasta macka?
    Ja, det kan jag
  58. Har du någonsin varit på Jamaica? Näpp.
  59. Vad har du med dig in på bion? En riktigt bra vän:)
  60. Vad har du för väder? snöigt, blåsigt och kallt
  61. Har du en blogg? Ja. :-)
  62. Gillar du att flyga? Det är en rätt skön känsla, måste jag säga.
  63. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Positiv och glad.
  64. När sov du senast på golvet? Oj, det minns jag inte.
  65. Vilken är din favoritdrink? Ingen aning.
  66. Gillar du din boende-situation? Näe det kan jag ju inte precis säga, gillar inte kyla så mycket:P
  67. Vilken är din mammas hemstad? Sundsvall
  68. Din pappas hemstad? STHLM
  69. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 5 h
  70. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Jaa, Alltid
  71. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Japp.
  72. Vilken är din favoritfrukt? Vet inte riktigt:) apelsin kanske
  73. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej:) palla
  74. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15 den 29e april
  75. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej absolut inte, du ser ju bara min stavning
  76. Tror du på liv på andra planeter? random fråga, ingen aning, hehe tänker inte så långt
  77. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Mamma
  78. Tror du att Gud är man eller kvinna? Ingen aning
  79. Vad var det senaste du åt? Glass:)
  80. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Både och:)
  81. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ingen aning de tyckte vill att Sanna Sol passade mig alldeles utmärkt
  82. Gillar du senap? Jaa:)
  83. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Hehe jag brukar inte prata med mig själv XD
  84. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jaa, såklart:) jag skulle nog vara så rädd så jag kissade på mig, men skit samma, man ska alltid testa nya saker
  85. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning! svår fråga
  86. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nepp, vet inte vad det är:S
  87. Tycker du om att krama folk? Ja, det är mysigt  :D
  88. Skulle du säga att du är trendig? Jao:)
  89. Äger du en digitalkamera? Japp, några styckna ;)
  90. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? nej, jag brukar endå glömma bort om någon säger att de ska ringa :P
  91. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? boken "Om jag kunde drömma"
  92. Tycker du att du är attraktiv? Jag vet inte:)
  93. Vad är du allergisk mot? Ingenting :)
  94. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Absolut inte, det är gott :P
  95. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? vet inte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0