you dont have to say what you did

Tennisen gick ovanligt bra idag vilket gjorde mig på ett bra humör. Och ännu bättre blev det när varken mamma eller pappa var hemma. Jag är typ ett ond barn, jag avskyr när mina föräldrar är hemma. Gnäller och tjatar HELA tiden. Inte lätt att vara barn...

Jag har börjat fundera på om jag ska börja spela fotboll igen. Jag saknar det faktiskt och tror att jag ska följa med Felicia nästa vecka. Kunde inte nu, jag ska kolla igenom fysiken en sista gång så allt är bra.
Det passar ju perfekt så jag kan bara åka hem från tennisen och äta sen åka ner, whhii.

Nu ska jag duscha, sen kolla igenom fysik inlämningen och sen blir det ph-final!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0