17/1-10 - 02:14

Som jag sa, vi vann! Utklassning med 8-1, två mål och en ass för min del.
Dock är jag inte jätte nöjd, men det får duga. Laget var iaf super duktiga idag och det gjorde mig glad! Vi kanske är påväg tillbaka till våran förra form?

Efter matchen drog jag,Frida och Fanny till Nykvarn där vi kollade på 94:ornas match, 3-3 blev det där. Träffade då Olivia och Moa, saknade tjejer det där, så det var kul att träffa dom.

Efter matchen drog vi hem, hämtade grejer och drog ner till IP och mötte Isak,Filip,Hugo,Lovisa och Jasmina för lite skridskor. Tyvärr hade varken jag,Lovisa eller Fanny skridskor, men vi överlevde. Vi åkte runt på min spark isl och det var minst lika roligt.
Efter blev det bastu och sen hem till Hugo med Filip.

Nu är jag hemma och ska nog kolla på En Annan Del Av Köpin eller sova. Imorgon blir det köpa nya innebandy/tennis grejer!

Puss
/mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0