bara min vanliga tur

Hemma från träningen, sjukt skönt att vara igång igen. Förutom att jag är jätte smart, duktig, och har världens tur så har jag nu en rejäl stukning att matcha mitt äckliga knä. Bravo Molly, du är verkligen kung på att skada dig. Min fot ser nu ut som en rund boll och själv hoppar jag runt på ett ben.
Sen bara för att det är min tur dag så har jag tappat bort min guldring som jag fick i dop-present...mamma blir nog inte så glad.
Ibland är det sjukt hur jag lyckas...

Har även gjort klart jobbet idag och för dom som inte vet så jobbar jag med pappers arbete åt pappas företag. Hans deklarations tant är på semester så jag har tagit över hennes jobb tills hon kommer tillbaka. Sen har jag även fixat lite Åkers Hockey saker, typ letat efter alla sponsorernas uppgifter. Eftersom pappa "äger" Åkers hockey, eller inte äger men han är typ VD eller något sånt så bad han mig fixa det, och duktig som jag är gör jag det.
Men jag är bara glad, Molly blir 2000 kr rikare som går direkt till mitt sparande för framtiden. Annars hade nog en shopping tur med dom pengarna suttit fint, men jag tänker framåt och valde att lägga dom i sparkontot.

Nej, nu ska jag hoppa ner och be mamma kolla på foten sen lägger jag mig i sängen och kollar på film!

Puss
/mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0