bror ♥

Snösnösnösnö, det är fan snöstorm.
Jag tycker att denna jävla snö bara kan försvinna så det kan bli vår och sen sommar så jag kan cykla till skolan, inte behöva ha på mig min feta fjällräven och så jag slipper se ut som en panda när jag kommer fram till skolan.

Nej, jag ska sluta gnälla på snön och berätta glada nyheter isl.
Hade träning idag och när jag kom hem så fick jag världens bästa present...min bror var hemma!
Jag kan knappt beskriva känslan när jag såg honom, jag blev så jävla glad! Min bror är nog den som står mig närmast av alla personer som finns i mitt liv. Han är en utav dom få som jag litar på och utan honom skulle jag nog inte klara mig. Men nu är det så att han bor i Göteborg med sin flickvän, så jag träffar honom inte så ofta, vilket är synd. Men men, han har spenderat tre veckor i Thailand med sin flickvän och hennes familj, så något neger var han ju...men det spelar ingen roll, jag älskar honom ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0