cant you see what i see?

Kom precis hem från tennisträningen, vilket gick sådär. Jag och Sofie fick iaf våra nya matchställ. Byxorna är något jag inte kommer använda...typ basket shorts i prassel material? Tänker köpa en svart kjol som matchar isl.

Skoldagen har varit bra. Hade jouren nästan hela dagen och gjorde klart Flugornas Herre frågorna, så jag har gjort något idag iaf! I morgon är det fredag, vilket betyder helg och i sin tur betyder en glad Molly.

Förresten, ska jag färga håret snart. Jätte mörkt brunt!
Blir jag inte nöjd ska jag tvinga min mamma att färga mitt hår blont eftersom jag saknar färgen otroligt mycket!
Har kollat igenom mina bilder som blond och måste erkänna att jag gillar det bättre.
Men troligtvis får jag inte färga det blont, det sliter ju sjukt mycket på håret...att ha en gammal frisör till mamma är inte alltid toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0