dare4distance

Hemma från träningen och ska väl hoppa in i duschen snart.
Träningen gick bra, jag gillar vårat lag!
Förresten, så kom jag precis på att det är torsdag imorgon, vilket gör det till fredag i övermorgon (den alltid lika smarta Molly...) och fredag betyder HELG!
Jag lovar er att min helg kommer bli bäst! Först på fredag ska jag vara med mina flickor, typ äta massa gott och snacka jävla massa skit! Sen har jag match på lördag vid 2, sen efter den så åker jag och Filip in på bio. Vi ska se Avatar 3d om jag får bestämma! Sen sover han hos mig till söndag om allt går som det ska.
Låter inte det som världens bästa helg? Jo, det tycker jag.

Puss
/mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0