forbidden to remeber, terrified to forget

Paus från jobbet ett tag. Detta är nog det tråkigaste jobb jag gjort, och nu kan jag inte se fram emot Nykvarn längre eftersom Filip åker på bio...it suckz. Men hemma ska jag inte vara! Nu är det lov, så jag ska ut och göra massa bus!
Men vi får se vad det blir...jag får väl gå ut själv om ingen är på humör!

Fanny och Frida har nu åkt på kryssning och jag hoppas dom får det sjukt bra där på vattnet! Själv vet jag inte vad jag tycker om kryssningar...kanske inte min grej direkt. Har aldrig åkt på kryssning, men har ju kollat på Färjan och sen har jag hört saker. Därför har jag en egen bild på hur en kryssning är, men det skulle inte förvåna mig om den var fel.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är på humör :)

2010-01-02 @ 17:34:56
URL: http://henrikssonemelie.devote.se
Postat av: molly

nice, träffas? :D

2010-01-02 @ 19:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0