jag skulle inte vara någonting om du inte fanns

Ilskan bara bubblar i mig, väntar på att jag bara ska skrika åt något, slå jävligt hårt i något, bara få ut det.
Ibland förstår jag inte hur vissa tänker, hur någon bara kan få en sådan tanke, att såra någon. Visst, man kanske inte gör saker med flit, det kanske aldrig var meningen att såra någon. Men på något sätt måste man se det komma.
Det sägs att i alla människor finns det ett samvete som hindrar folk från att göra saker, saker som kan skada eller såra någon. Jag börjar undra ifall alla människor har ett samvete...

Dagen har varit mysig, legat inne hela dagen och kollar på Gossip Girl, Simpsons, Ocean Twelve och Olycksfåglarna.
Har även jobbat lite idag så jag kan smita iväg tidigare i morgon och träffa Filip! Har inte träffat honom på länge, så det ska bli mysigt!

Just nu är jag ganska arg, det har hänt några saker och ja...
Nu ska jag kolla på Family Guy eller Guds Tre Flickor och måla mig en manikyr sen lägga mig och sova!

Puss
/mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0