glorious

Pappa var aldrig död, han hade bara åkt skidor till åker...
Ja, fråga inte hur fan han kom dit, men han lyckades. Glad att jag inte följde med, hade inte varit värt dom där 1.100 kr han erbjöd mig.
Men pga av pappas tur till Åker kom vi precis i tid, men hade inte tid att kolla på nya skor, göra testen för knäskyddet och sånt. Blev bara en ny klubba och ett grepp. Men åker in på Fredag innan tennis träningen och då får vi se om jag hittar resten.

Just nu håller jag på att hjälpa pappa att laga mat. Spagetti och köttfärssås, det blir mums!
Sen har jag träning då klubban ska invigas.
Ska även hålla i träningen med flickorna idag, då blir det fys!

Puss
/mj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0