hur kan man tappa lusten att andas?

La mig precis i min underbara säng med och är helt ny duschad efter träningen, som gick sisådär. Ingen koncentration alls ifrån någon i laget och till slut blev allt bara massa fniss och flams.

Hur som helst är jag helt slut från idag och jag vill inte ens tänka på hur veckan kommer bli. Har en fysik inlämningsuppgift och en argumentation som ska vara klar den här veckan och som jag inte ens börjat på och jag kommer säkert få massa mer i skolan, jag har dubbel träningar hela veckan och två matcher i helgen, jag ska hinna träffa Filip och spendera tid med familj och vänner och nästa vecka har vi nationella prov i svenska och jag känner att jag just nu inte orkar mer. Ja, jag är super depp för tillfället och jag var bara tvungen att skriva ur mina känslor.

Nu ska jag sova och sen önska att veckan blir bättre än vad jag tror att den kommer bli.

Puss
/mj









when life was good


Kommentarer
Postat av: hugo

i do like the pics <3

2010-02-02 @ 20:07:56
Postat av: molly

m2<3

2010-02-02 @ 20:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0