i just feel complete when your by my side

Hej bloggen, hemma från skolan nu!

Hade tänkt videoblogga i morse, men nu var det så att jag sov till klockan var åtta, så jag fick jogga till skolan med en macka i handen och halvt sminkad.

Nu är jag iaf hemma och sitter i min säng och dunkar musik med Fanny. Tyvärr är min vän inte så social, för hon sover, så man kanske inte kan säga att vi dunkar musik tillsammans...okej, hon sover och jag dunkar.
Men hon är jätte trött så hon får sova innan träningen. Är faktiskt sjukt taggad! Hoppas också att Frida har gjort en ny skiva, den nya börjar bli tråkig och sen är inte alla sköna med.








bjuder på snygga mobilbilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0