i want it all

Nu är jag tillbaka bloggen!
Dock blev det inget "ta över stan bus" idag, men vänta bara...inget Isak heller! Jag känner mig lagom dissad idag faktiskt.
Men kvällen blev super ändå, för jag tvingade älskade Lovisa ut. Först tog vi en mysig promenad till Statoil där jag fick köpa mitt efter längtade godis och sen drog vi till mig och kollade på Sex and the City och åt godis, tuggummi-popcorn och drack Pommac. Super trevligt som vanligt och jätte skönt att träffa henne!

Nu ska jag göra det sista på jobbet (!) och sen sova...eller sova och göra klart det i morgon?
Haha, som vanligt skjuter jag upp ALLT till sista minuten och väljer andra alternativet!

Puss
/mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0