if it hurts you this much, then it must be love

Hej allesammans!

Ligger just nu i sängen med en saftig fruktsallad och cola, och tänker på skolan. Helt sjukt hur tiden har flugit iväg! Det kändes som om det var igår jag satt i klassrummet och åt tomtar medan jag spänt väntade på betygen.
Jag kommer ihåg att jag lovade mig en sak, att jag inte bara skulle sitta hemma och låta dagarna rinna. Jag skulle iväg, träffa nytt folk, vara galen.
Men ett löfte kommer jag ihåg mest, jag lovade mig själv att träffa Olivia. Har jag gjort det? NEJ! Är sjukt arg på mig själv, jag fattar inte varför jag inte bara åkte ner till Nykvarn och träffade henne. Saknar henne jävligt mycket :(

Dagen har spenderats med Filip, sjukt mysigt, as usual! Vad vi gjorde, det behöver ni nog inte veta..
Efter jag lämnat Filip vid bussen så träffade jag Hugo, som var mycket trevligt. Det var länge sedan jag träffade den plutten! Vi tog en promenad och pratade om lite allt möjligt.

I morgon så har vi match, mot Telge. Hemma klockan 11, hoppas att jag ser er där!
Efter matchen så drar laget iväg till Botkyrka och kollar på Balrog-Pixbo damer, blir säkert super skoj!

Nej, nu lovade jag Tottis att sova, så vi får höras!

Puss
/mj


Kommentarer
Postat av: Olivia

JAAAA FAN VAD JAG SAKNAR DIG :( VI HADE HAFT SKIT KUL OM DU HADE KOMMIT :( MEN VI SKA SES, DE SKA VI VERKLIGEN! DE LOVAR JAG DIG (L)

2010-01-09 @ 00:46:08
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0