it was awesome, but we lost it

Hej sötisar, förlåt för dålig uppdatering men åkte på match vid 11 och orkade inte blogga innan.

Matchen gick sisådär...4-3.
Vi var sjukt duktiga, det var vi verkligen, men vi hade ett problem...dom kallas domare.
Jag brukar gnälla på domare, men aldrig så att jag skyller dom för att vi förlorar, men nu är det faktiskt så. Dom MÅSTE varit mutade eller bara helt enkelt jävligt körda.
Dom knuffades i ryggen, slog med klubban och spelade jävligt fult, men inte fick vi frislag eller något. Alla gånger i lägen där vi lätt kunnat gjort mål.
Det värsta var nog när jag kommer fri och någon h*ra kastar sin klubba på min klubba så jag tappar kontrollen över bollen. Självklart tror jag att äcklet ska bli utvisad eller att vi får straff eftersom hon medvetet kastar klubban, men nej, vi får frislag.
Har nog aldrig varit argare på ett par domare.
Ångrar verkligen att jag spelade matchen, hade kunnat hoppa över den eftersom det gick verkligen sjukt dåligt och både mitt knä och fot går inte att gå ordentligt på...

Förlåt, det är nog inte kul att läsa om när jag gnäller, så nu ska jag vara glad!
Tjejkväll idag också, har blivit mer vanligt att vi har det, inte för att jag klagar.

Nej, nu ska jag kasta ut granen

Puss
/mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0