kent&depression

Nej, jag mår inte bra för 5 öre, alltså inte alls. Och för att ni ska slippa höra när jag gnäller över allt så bloggar jag nog inte mer idag. Jag känner att jag bara vill bort från allt och alla, säga hej då på något sett, men jag börjar bara med att inte blogga. Så nu ska sätta på Kent och lyssna hela natten lång.

Förresten, är jag jävligt avundsjuk på dom som ska gå på Kent i år. Hade jävligt gärna gått om det inte var så att alla mina vänner hatar Kent. Gick förförra året med Felicia och det var nog en av dom bästa upplevelsen jag någonsin varit med om.



kom låt oss gå här ifrån, låt oss resa någonstans.
resa långt här ifrån, låt oss bli dom som försvann


Kommentarer
Postat av: jasmina

JAG HATAR INTE KENT :( jga har fan alla kent låtar på min ipod!

2010-01-15 @ 18:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0