kom och gör ett hål i min kevlarsjäl

Ligger i min säng och äter apelsin medan jag lyssnar på Kent. Känner mig jätte tung, nästan som om jag har blivit världens tyngsta människa. En otrolig konstig känsla, men det betyder säkert bara att jag nu blivit dum i hela huvudet.

Ska nog ta och försöka dra mig till badrummet sen dra mig tillbaka till sängen och spela lite The Sims...är ganska taggad på att göra en alien. Grön ska han vara och gammal. Och bo med en normal bebis.
Ja, som sagt är jag inte normal + att jag har sendrag i foten.

Nej, nu ska jag sluta ta upp random grejer och åter gå till att vara onormal för mig själv.




För er som undrar...ja, bilderna ska vara suddiga och ha det ljuset
jag tycker att det var ganska charmigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0