life is like a bitch, you're just have to learn to live with it

Ciao sötisar!

Kass uppdatering, i know..men jag har bestämt mig för att efter lovet så ska det bli ändring. Jag ska försöka fixa upp den lite mer, jag ska bli medlem på Youtube, eftersom Videofy har ett problem med mig...då får ni videobloggar, sen ska jag skriva om lite mer roliga saker! Och vad det blir, det får ni vänta och se...

Tennisen gick sådär, första matchen spelar vi mot en av Södermanlands bästa tenniskillar och han pappa, som typ varit proffs...ni fattar nog hur det gick.
Andra matchen vinner vi, så jag antar att det gick helt okej. Servarna satt och det märktes att jag inte spelat på tre veckor.

Nu ligger jag i min säng och ska sätta på Paradise Hotel.

Puss
/mj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0