love is'nt love until you give it away

Nu är jag tillbaka efter en dag med Fanny!
Det slutade med att vi bestämde oss för att åka in till Strängnäs för att kolla på bio. Faktiskt väldigt typiskt oss att göra något sånt, att bara ta nästa buss som går för att se på bio.

Aja, det började med att Fanny och Pattan kom och hämtade mig i Mariefred. Snälla som dom är hade dom med sig kyrkor till lilla mig, vilket gjorde att jag faktiskt kunde komma framåt, vilket var ganska nice.
Sen tog vi oss till den lilla biosalongen, den låg ganska off om man säger så.
Vi såg Luftslottet som sprängdes, sjukt bra var den, fast vi såg inte hela för att vi var tvungna att hinna med bussen.

Nu ska jag sätta på Harry Potter och Den Flammande Bägaren och sen sova, har nämligen match imorgon!
Mot Onyx klockan 13.00, vi får se hur det får med foten men det funkar säkert (inte).

Puss
/mj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0