midnight sun

Chacha bitches!
Vaknade i morse av att pappa väckte mig ganska brutalt...genom att rycka i mitt täcke och skrika.
Kanske behövde det, hade nog annars sovit just nu. Men det ska jag inte göra, för jag ska göra det sista i jobbet och sen ha en "ta hand om Molly - dag". Sen har vi första innebandy träning idag!
Så sjukt taggad är jag, jag har verkligen saknat att träna, speciellt innebandy.
På tal om innebandy så har nu Södermanlands flick och pojk lag åkt till Linköping för att ta guld i SM! Jag önskar verkligen dom lycka till och önskade att jag själv fick vara där nere och heja på dom, men jag får nog en otroligt detaljerad beskrivning av Hugo när han kommer hem.

Puss
/mj

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är dt för jobb du håller på med?

2010-01-03 @ 15:53:53
Postat av: hugo

hemma :D<3

2010-01-08 @ 00:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0