när vi gliider, softar och tar det lugnt en stund

Tju bloggen!

Just nu är jag hemma hos Frida och dunkar musik medans Frida tar ut Fannys löshår.
Skolan var jobbig, men ändå ganska skön och rolig. Trevligt att träffa alla igen och komma tillbaka till vardagen.
Självklart skulle jag inte klara skolan utan Frida och Fanny, så jag får väl tacka dom för dagen.

I morgon slutar vi tidigt, redan vid 12. Då ska jag ta upp skollags-träningen igen och vi ska tagga sönder till matchen mot Nykvarn. Tyvärr så finns det ingen chans att vi vinner, men det kommer bli kul ändå.
Efter det åker jag in till Nykvarn och kollar på Filips träning med Fanny och Frida. 

 



bjuder på två snigga bilder

Puss
/mj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0