nyår i bilder


Jag, Lovisa (bakom mig), Alle, Frida, Fanny, Emelie, Pernilla, Lusse (bakom Jasmina), Jasmina och Sofie - middag hos Lusse


jag bjuder, det är nytt år


Frida, Fanny och Pernilla - i väntan på skjuts


Lusse, Sofie - i väntan på skjuts med partyhatten på


Lusse - my place


Pernilla, Emelie, Lovisa, Joel, Jasmina - tar över mitt kök


Bästavän ♥


Fanny, Frida - ingen kommentar


Lovisababe




Lovisa,Fanny - yeah


Fanny, Lovisa, Sofie, Frida


Frida, Lovisa, Fanny, Pernilla, Emelie


Moi


Isak, Ramus - Pusskalas


Sofie,Fanny - mums


Rasmus,Joakim - böghög i soffan


Isak,Joel - Hahahhaha


Frida, Joel - "give me five gånger 2"


Svennebanan, Svennebanan, Sveeeennneeebaaannan


Jesper - BabeN


Pussssssssssssss


Underbara Pernilla, Moi - sommarpratarna


Sofie, Lusse - min gurka blev en favorit


Jag och min nyårs kyss! :$


Järngäng1 - Mariefreds gangsers


Jag, Ludwig och någon @ Deniseplace

Tack Sofie för alla bilder!

Som ni ser så blev mitt nyår perfekt och sorligt nog kanske sista nyåret med järngänget...åh vad jag kommer sakna oss! Ni är verkligen bäst ♥

"Med en rejäl avslutning på 09 och en super början på 10 så kastar vi oss tillsammans in i nya äventyr"

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack som fan molly (L)

2010-01-01 @ 21:15:46
Postat av: jiiess!

varför var det sista med järngänget?

2010-01-02 @ 11:08:13
Postat av: molly

h: lugnt, jag hade lika roligt! (L)

j: hm, därför

2010-01-02 @ 12:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0