NYTT ÅR

GOTT NYTT ÅR ALLA BLOGGLÄSARE!
Fifan vad skönt, ett nytt år framför sig, nya möjligheter, allt blir nytt och livet börjar om!
Eller kanske inte helt, men ni fattar?

Aja, firandet av det nya blev helt underbart!
Det började hos Lusse med en vanlig tjej middag men fina tjejer. Hem körningen blev ju som den blev, men tillslut kom alla hem till mig.
Vi dansade och hade trevligt som vanligt, och oj vad jag älskar mina vänner! Det är helt sjukt!
När klockan slog tolv drog vi ut och gick på stan, och jag ringde massa...förlåt om jag ringde er och sa något konstigt..
Sen drog vi till Denise och träffade alla 93:or och hade det trevligt, mums på alla dom!
Tack till alla som jag spenderade mitt nyår med, ni gjorde mina sista minuter av 09 och mina första av 10 värda att minnas.

Nu har jag sammanfattat mitt nyår! Självklart hände det mer saker, men ni får se bilder när dom kommer upp!

Puss
/mj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0