nyvaken&taggad

Godmorgon!

Sitter i min säng med världens mensverk, är nyvaken och dunkar ALLA SKÖNA på högsta volym. Om en timme och fem minuter ska jag vara nere på Wik för att dra till Järna för match. Ruligt ska det bli, eftersom jag är extremt taggad. Idag blir det vinst, helt klart! Vi har spelat två riktigt bra matcher där vi förlorat för att turen inte var på vår sida, men idag så lovar jag er att vi tar dom!

Efter matchen så drar jag till Nykvarn där jag ska kolla på Filips match och även träffa Olivia och kanske Moa?
Det skulle vara jävligt roligt, har saknat dom tjejerna enormt!

Efter matchen så ska vi dra med oss några killar hem och snöra på oss skridskorna och åka lite på IP.

Nu ska jag äta frukost!

Puss
/mj

Kommentarer
Postat av: Tomalisha

I love this page.

2011-02-03 @ 07:36:58
URL: http://tomalisha.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0