oh, girls just wanna have fun

Nu är jag hemma från en kväll hos Lovisa! Nästan alla tjejer var samlade och vi hade det mysigt som sjutton!
Dock kan jag inte gå, jag får krypa upp för trappor, glida ner för trappan på rumpan, annars hoppa runt på ett ben...sjukt kul. Men eftersom jag inte kan hoppa eller krypa på marken så använder jag min spark som rullator. Jag vill inte vet hur jag ser ut, men jag vet att jag ser rolig ut. Sen är det en barnspark också, vilket gör att jag får krypa ihop till en klump när jag sparkar.
Bara beskrivningen får mig att le över hur onormal jag är och hur stolt jag är över det.
Jag skulle inte klara av att vara "normal", vad nu normal är. Jag gillar min sjuka humor, jag gillar att hoppa runt på stan och vara omogen, jag gillar att släppa loss och skita i alla andra. Jag älskar att jag hittat folk som accepterar mig för den onormala person jag verkligen är!

Puss
/mj








jag har känt dig länge nog för att förstå att jag kommer göra allt för dig
jag ska hjälpa dig igenom alla livets svårigheter
jag älskar dig frida sofia luthin


Kommentarer
Postat av: frida



finns inte ord till hur tacksam jag är för den hjälp jag fått,dig kan man lita på. jag älskar dig molly, sjukt mycket !

2010-01-05 @ 15:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0