party in the usa

Äntligen hemma, vilket betyder att jag är skyddad från denna j'vla kyla. Jag börjar verkligen bli trött på Sveriges väder! Snö funkar i några veckor, sen kan den bara försvinna och våren kan komma. Att lägga den tunga Fjällräven på hyllan och dra iväg och köpa en vårjacka. Gå till skolan i tjocktröja medan man hör fåglarna kvittra och pratar med Bästa-Frida. Att sitta ute på rasterna med alla vänner och skratta. Det är livet, helt enkelt livet.

För en stund sen så kom mamma in med kläder och skor till mig från Dubai! En T-shirt, två linnen och ett par vita Converse. Allt var verkligen super snyggt och jag är jätte nöjd. Kläderna får mig att längta ännu mer till våren/sommaren. Pappa har även fått en arabdräkt, och det är nog det fulaste jag sett!

På tal om resor, så ska vi åka till USA i några veckor! Inget är bestämt ännu, men vi har kollat på ett jätte fint hotell i Florida och ett hotell i New York! Sen blir det kanske en till resa, till Dubai eller Indonesien i jul. Åhh, jag längtar verkligen!

Nej, nu ska jag sluta drömma och göra mitt gymnasieval, Thomas - Naturvetenskap - Data och Matte/ Miljö - Special idrott Innebandy. Valet har varit självklart för mig sedan början, och nu är det dax.

Puss
/mj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0