rubrik

Har inte hunnit blogga idag eftersom jag inte varit hemma många timmar.
Började med att mamma väckte mig vid halv 12 och frågade om hon skulle skjutsa mig till Filip när hon ändå skulle till jobbet. Självklart åkte jag med henne, så vid 1 var jag hos honom.
Vi hade det mysigt, as usual.
Sen hade han match så vi drog ner till Björkesta där jag fick sitta en och en halv timme helt själv och kolla på när 98or spelade + att jag hade en äcklig mamma som skrek så att jag fick tinnitus...
Sen joinade Fanny och Frida mig precis när Filips match började. Tyvärr såg vi inte hela, vi hade ju match efter dom. Gick ganska bra fast vi förlorade med 4-1. Inget mål och ett knä som gjorde ont var det jag fick ut från matchen.

Efter drog vi hem till M-fred igen och jag,Fanny,Frida,Hanna och Lovisa drog hem till mig med en varsin godis påse och mycket snack. Mysigt som skjutton.

Men nu ska jag stänga ner datorn och sova. Ska upp halv 8 i morgon eftersom jag har tennismatch i Linköping...taaaggarå! Känns lite waste of my life eftersom jag lovar att min armbåge och mitt knä kommer faila så jag kommer bli depp.

Puss
/mj



Kommentarer
Postat av: anonym

förlorar med 4-1 mot 96-97-98or """"PINSAMT"""

2010-01-31 @ 10:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0