she's a maneater

För det första, min spark är nog coolast i Mariefred & för det andra tycker jag synd om folk som börjar skolan imorgon eller började i måndags...urs!
Som tur är börjar vi på måndag, så det är ganska långt kvar. Fast ändå inte länge nog.
Jag vill verkligen inte börja skolan igen, all jävla ångest kommer ta sönder mig. Nationella kommer ju inte heller vara något lugnande, och det är nu allt gäller, nu sätt slutbetygen.
ÅNGEST.

Aja, kvällen har varit super mysig med flickorna. Skit snack och godis var min kväll.
Emelie har nog fotat sönder min kamera, men tyvärr fick jag inte lägga ut några bilder. Synd eftersom mina vänner är så jävla snygga, ni missar något!

I morgon har jag och min tennisbabe klubbmästerskap i tennis! Har inte tränat sen jag vet inte när så vi får se hur det går.
Efter så hoppas jag på att Filip kommer hit! Har verkligen saknat grabben.

Puss
/mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0