sometimes thing have to get worse to get better

Okej, jag är lycklig!
Världens bästa sak hände mig idag, vissa av er fattar nog va det är, men ni andra får nog fråga mig om ni vill veta. Pappa vill inte att det ska bli en stor grej nu när det inte ens blir av, och därför ska jag egentligen säga något...men men!


Träningen gick helt okej! Gruppen är dock förfärlig och jag har bett pappa prata med ledarna i klubben och säga att dom ska fixa det om dom vill ha kvar oss i klubben.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sjunga lyckliga sånger!

Puss
/mj

Kommentarer
Postat av: kim

vaddå vad har jag missat ?

2010-01-19 @ 20:53:48
Postat av: molly

vem är kim?

2010-01-19 @ 21:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0