to win my love takes so much more

Hej bloggen, har varit i skolan/Nykvarn hela dagen, därför ingen uppdatering.
Skolan var trevlig, inte alls jobbig och vi slutade typ halv 12. Ohja, super trevligt!
Efter skolan var det innebandy som gällde. Började träna med pojkarna och sedan flickorna. Flickorna bestämde även att vi ska ha skol-tröjor, ljusrosa med svart text. Tjejigt och snyggt, det passar oss...!

Efter träningarna drog jag, Fanny, Frida och Hugo till Nykvarn och Björkestahallen där vi kollade på Hugos träning. Träffade Filip en snabbis, tur annars hade jag nog saknat sönder honom.

Nu sitter jag och har ångest över mina naglar. Jag klarar mig inte utan nagellack och nu är nästan alla fina färger slut, så jag håller på att dö här, samtidigt som jag lyssnar på musik och väntar på att Tv6 ska ladda upp dom nya PH avsnitten. Jag hoppas på att den nya snubben är bra och att Rami åker ut.

Puss
/mj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0