vi får aldrig nått

Hallihallå bloggen!

Dagen har varit okej, matchen mot Telge slutade 1-2 till Telgeborna. En assist där, och inget mer. Enligt mig var vi det bättre laget, men bollj.veln ville inte in.
Efter matchen bar det direkt av till Botkyrka för mer innebandy, men den här gången på läktaren. Slutade 9-5 till Balrog mot Pixbo.

Nu är jag hemma och ska snart iväg igen! Pappa överraskade mig med biljetter till Hv mot SSK. Kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle dit, men med Hugo?
Hugo skulle till Stockholm idag och eftersom vi åkte på innebandy sa jag att biljetterna inte behövdes. Men min pappa är underbar, och fixar ändå biljetter! (y)

Puss
/mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0