you asked what the hell was wrong with me, but honestly I dont know

Efter en dag liggandes i soffan så är jag über pigg och vill helst springa runt i små cirklar, tyvärr kan jag inte det.

Just nu lyssnar jag på musik och funderar på om jag ska ta min rumpa och dra till Lovisa där en tjej kväll ska hållas. Det låter så lockande att faktiskt prata med någon utanför min lilla familj, därför tror jag att jag hoppar ner dit! bokstavligt talat hoppa...vi får hoppas att jag överlever. Men det är nog värt det ändå, mina flickor är ju faktiskt bäst i världen!

Nej, om jag ska dit så vill jag nog ha något annat på mig än lodar kläder och slickat hår i en mittbena, så jag ska fixa mig lite smått och sen drar jag.

Puss
/mj





lite fler bilder från nyår, denna gång från Jasmina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0