you dont really care for music do you?

Hade just skrivit ett långt inlägg, sen lackade datan och allt försvann. Mums.

Träningen gick bra, trotts att vi var få. Hade ändå kunnat hoppa över den för matchen, men life is a bitch sometimes. 

Skola i morgon då, så sjukt otaggad så att det inte finns. Jag vill inte, jag vill inte, JAG VILL VERKLIGEN INTE!
Det positiva är väl att vi har idrott och att vi ska åka skridskor. Det var ganska länge sen man var ute på isen, så det ska bli trevligt.

Efter skolan ska jag besöka den trevliga och helt underbara personen som hittat min ipod! Hon är min hjälte och ska få en rejäl hittelön.
Jag kanske inte nämnt att jag tappat bort den, men det hade jag tydligen och nu har någon hittat den. Har även hittat min guldring, tur som jag har!
Efter det ska jag dra med mig min far och köpa nya innebandy skor, en ny klubba, några blad, inlägg för mitt knä till mina skor, innebandy-bag, nya hårband och lite sånt smått.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig.

Puss
/mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0