you should've killed me when you had the chance

God morgon bloggen!
Märkte nu att statistiken bara går uppåt, vilket betyder att min blogg är intressant?
Haha, inte direkt för att jag trodde det...Men kul att ni tycker det iaf, det gör mig glad!
Men en sak som jag bestämde mig för på nyår är att göra andra saker än att skriva om min vardag, jag menar, hur intressant är det..

Nu har jag iaf vaknat och hunnit ätit lite frukost! Är ganska stolt över mig själv eftersom jag inte äter frukost i vanliga fall, men nu fick jag ner en macka och lite varm choklad. Men nu väntar det sista i jobbet, så det är bara sätta igång om jag vill komma till Nykvarn i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0