all by my self

Har inte gjort någon uppdatering idag som ni märkt. Jag vet inte varför, men man kan ju inte alltid vara på topp. Vaknade iaf vid två efter att jag somnat vid sex, som ni såg i förra inlägget. Då gjorde jag inte så mycket, för innan jag visste ordet av det var det dax för middag och träning. Efter träningen träffade jag en jobbande Hanna och sen åkte jag hem och har varit här hela kvällen. Ska snart sätta på en film och sen krypa ner i sängen, ska nämligen jobba imorgon. Själv. Städa. Själv. Jag. Ah, jag är inte så taggad, men vad ska jag annars göra om min chef vägrar höra av sig. Min chef liksom?

Men vi hör säkert senare, jag kommer ju inte kunna sova än på ett tag och i natt lär jag ju vara ganska rastlös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0