all gone

Dagarna går riktigt segt när man gör så mycket som jag gör. Idag har jag i princip gjort det vädret har tillåtit mig att göra, alltså inget. Typ suttit hemma och slappat. Tänkte gå och träna, men jag känner att mina muskler måste vila lite efter fem dagars träning.
Ikväll ska jag till Empa, grillkvälll. Super roligt att det äntligen händer något här i hålan nr1.

Förresten, just nu åker alla bort. Älskling har varit i Österrike i två veckor och är nu i typ Helsingborg, Isak och Herman är i cypern, Lovisa är på något ställe, Fanny är i Skåne och snart åker Emelie och Hanna till Göteborg, Frida och Fanny till cypern, Lovisa och Jasmina till Öland, Sofie, Saga och Joel till Gotland...hallååå, blir jag kvar ensam eller? Kommer nog åka till Göteborg igen, eftersom alla sviker mig här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0