allting kommer lösa sig och bli bättre igen, om du har pengar i fickan eller ett ess i din hand

Jag är faktiskt hemma nu, men det var nära att jag fick gå hem. Men som tur är fick jag skjuts av Barbara.
Jobbet har varit helt okej, fyllt med glada vittnen. Det är verkligen helt sjukt hur glada dom är, och trevliga men samtidigt läskiga. Dom är så över trevliga och över glada att det blir konstigt. Dom hälsar verkligen på alla, även fast dom inte känner varandra. Dom kan stå och prata med värsta främlingen om vad som helst. När dom börjar prata med mig får jag panik, tänk om dom är så snälla att jag råkar gå med Jehovas, nice.
Nu ska jag återgå till att kolla på sex and the city.

Adios lövers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0