att fly till något nytt

Nu är jag tillbaka efter några ur tråkiga dagar hos mormor. Mamma stannade, men jag fick åka med pappa hem som ändå skulle hem från farmor, så nu är det istället bara jag och pappa hemma, tills på tisdag då jag åker till göteborg! Jag kan verkligen inte vänta, vill bara att dagarna som är kvar ska flyga fram tills jag befinner mig hos bror och Jeanette, då kan jag äntligen slappna av och komma bort från allt, annars så skulle jag göra något drastiskt, för så bra mår jag just nu. Jag måste typ besöka någon människa snart, vart annars ska jag få hjälp med mitt 'problem'. Inte direkt så att man säger allt till närmaste vän, för då vet man fan heller vem som kommer få reda på det. Jag är störd i skallen för tillfället.
Just nu känns det som om ni kommer tro att jag bara klagar för att klaga, bara vill ha en massa uppmärksamhet. Men om ni tro det, kan ni bara slänga er i väggen. Anledningen att jag skriver ut det är för att jag kommer aldrig kunna ta upp det med någon annars, jag kan liksom inte bara säga; tja, jo du, jag mår inte bra just nu....vill du veta varför?. Gör jag det, tror folk att jag verkligen förlorat mitt förstånd. Det kanske jag har också, men det hör inte hit. Jag vill bara att folk ska veta att jag inte mår bra utan att jag själv ska behöva säga det.

Hoppas ni har gillat min klagostund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0