,

Dålig uppdatering beror på jobb, träning, ingen tid och det sociala livet jag faktiskt har.
Efter en träning på morgonen och åtta timmars städning så åkte jag och Fanny till gymmet och tränade till kanske halv elva. Sen drog vi ut och satte oss på lilla maja och lyssnade på musik och pratade om verkligen allt. Det var faktiskt skönt, jag har saknat stunderna med Fanny. Jag vet inte, men på något sett får hon mig att må bättre, även just nu. Ah, senare kom även Kenny och Rasmus dit och allt slutade med att jag och Kenny badade.

Inlägget är slarvigt, säkert stavfel ect och rörigt helt enkelt, men jag är sjukt trött, så vi hörs säkert imorgon innan jag på börjar min resa ner mot bror.

/mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0