I AM A

Äntligen fungerar internet som det ska, det tog sin lilla tid.
Efter jobbet drog jag då ut och träffade Jasmina. Vi hamnade tillslut i hamnen där vi åt bilar och diskuterade vad vi ska ha för båt när vi får pengar. Vi hade tänkt köpa en lyx-yacht och åka till Lovisa, eftersom hon har spenderat lite för lång tid där borta i kusten.
Sen drog vi vidare till Fridof, där Isak, Herman, Kenny, Jocke, Malte och några 93;or va. Vi blev sittades där en stund och sen drog vi ut och nu, några timmar senare, så sitter jag här, helt galet hes och låter som om jag har kommit in i målbrottet.
Imorgon ska vi ta över stan, och mer har jag inte att säga. Jo, förutom att Frida gav mig en superb fin New Moon tröja med E&B på, den ska upp på väggen...sönder.

Godnattttt.

Kommentarer
Postat av: hugo

... :'(

2010-07-23 @ 12:28:53
Postat av: jasmina

stackars hugo :(

2010-07-23 @ 13:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0