i dont wanna make you face this world alone

Efter att jag kollat på jönsson ligan, drog jag direkt och tränade. Fick bara bli ett core pass och sen en timme på gymmet, jag svettades nämligen som en griiiiis typ två minuter efter att jag kommit in i core salen. Dagarna nu för tiden är verkligen varma och det är så jobbigt. Men jag skulle aldrig byta ut det mot våran vackra vinter vi hade 2010, eller istiden som man kan kalla den. Imorgon ska det desutom bli ännu varmare, vilket betyder..........sola babyyyy. Kanske stranden också, om jag orkar eller har någon att åka med.

Kvällen har spenderats hos Sagis med Lovisa och Jasmina. Jätte fin kväll men jätte fina tjejer!
Nu blir det smsa och vänner.

Jag kan säga att jag inte bryr mig. Jag kan säga att jag går vidare. Jag kan säga att det är inget som påverkar mig.
Men sanningen är att jag inte kan tänka mig själv utan delen som fattas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0