im all out of love, im so lost without you

Inget jobb imorgon, både happy and sad face. Sad för att jag förlorar pengar, happy för att jag slipper göra skit jobbet. Och pengar blir nog inget problem, pappa är ändå skyldig mig några tusen från göteborg, eftersom jag betalade mina saker själv och det har vi kommit överrens om att jag slipper göra det. Great deal, right?
Anledningen att jag skriver på engelska ibland är för att jag precis sett på Harry Potter, och då blir jag så här. Konstig är nog ett bra ord att beskriva. Men, som sagt är jag halvt beroende av det, så det är la inte så konstigt.

Nu gick min raderaknapp av på datorn, så jag får en lätt panikattack, vilket betyder att jag borde sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0