im not the best at waiting, but i'll give you all i got

Jag hatar att vara sjuk. Verkligen hatar det. Måste ligga hemma nu tills jag verkligen är frisk, vilket ändå inte kommer hända förens jag drar. Tur att dom flesta är borta nu då, filur och den andra tönten åker till Öland imorgon tidigt....jag kommer sakna dom! Men sen kommer ju Saga&Sofie hem imorgon (i think), får försöka träffa dom lite snabbt, har ju inte sett Sofie på galet länge! Sen drar F&F snart, ena är ju redan borta och andra ska joina henne imorgon. Ah, som ni ser, alla drar och då får väl jag göra samma sak.

Som ni förstår så har jag inte gjort något idag, typ legat och tyckt synd om mig själv. Det är även mina planer för imorgon. Sen får jag se hur jag mår, om jag träffar Filip eller inte.

Nu ska jag lägga mig och smsa sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0