känn ingen sorg för mig göteborg

Ingen gillar falska horor, kom ihåg det.

Nu är jag hemma i Mariefred igen. Skönt som faaaaasiken men samtidigt jobbigt. Jag vet inte vad som händer med Mariefreds befolkning...den är sjuk nu för tiden. Tur att det finns några normala kvar, liksom folk som balanserar upp allt.
Dom senaste dagarna har jag inte gjort så mycket, shoppat lite, bla en byxdress...hahah, jo jag köpte en faktiskt. Jätte skön, men vet inte om det är så snygg direkt. Sen har jag även sett shrek 4 3d. En mycket bra film.
Men nu ska jag återgå till att packa och sen träffa Forsen som drar iväg imorgon. Inte okej. Själv ska man jobba, vilket betyder kliva upp jäääättee tidigt. Tidigare än vanligt eftersom jag blir själv...synd att det finns folk som har problem med att höra av sig när man faktiskt ska det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0