koncentrations förmåga saknas.

Jag har inte haft något internet hela dagen, mamma har legat och kollat på golf, ingen har varit rolig och smsa idag, vädret suger pung och jag är sjuk. Dagen har varit toppen!
Nu har vi internet igen vilket lyser upp lite iaf, så jag ska sätta mig och kolla på det ända jag kan kolla på när jag är sjuk...serier. När jag är sjuk har jag nämligen ingen koncentrationsförmåga, vilket gör att jag inte kan kolla på en två timmars film utan att börja gå runt och göra andra saker. Har till och med svårt att göra det när jag är frisk, därför omöjligt när jag är sjuk. Så nu ska jag kolla på lite vänner, gossip girl, the big bang theory, how i met your mother mf tills det är dags och sova. Kul liv.

(startade om mobilen och hade 5 nya sms...hur i helvete? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0