lilla jönssonligan alá norge

Back from work. Fick sällskap/hjälp av Emma, så det gick bara på ca sex timmar. Nu sitter jag i soffan och kollar på Olsenbanden jr. under ytan, typ lilla jönssonligan på norska, sten roligt. Verkligen min humor till 129% + att norksa är galet fult vilket gör det ännu roligare. Hela filmen är ful.

Igår gick jag ut och träffade Jasmina och Lovisa. Vi satt vid lilla maja bryggan och sedan gick jag och Jasmina hem till mig och kollade på fotboll. España vann, vilket var la bra. Torres skadade sig tyvärr, precis när han kommit in. Kasst, men han är smaskig ändå.

Nu ska jag lägga mig ute och sola mig i den lilla solen som finns kvar, men först ska jag se om Egon lyckas hämta diamanterna så att Kjell kan köpa örhängen till Valborg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0