nu kör vi

Dax igen, eller vad säger ni?
Gårkvällen gick som planerat och vi kom ut till Emelie. Efter varit där ett tag och kört smsroulette så drog jag,Frida,Lovisa och Saga hem till mig och käkade sönderbrända hamburgare med pommes. En mysig kväll var det!

Idag klev jag upp tidigt för att åka till jobbet, som var super segt. Det roligaste var nog på vägen till jobbet, när jag såg en man så runt i bara en väska och ett par speedos. Helt seriöst. Han hade inget mer på sig...hahahahha.

Men det fanns knappt något att göra på själva jobbet, förutom att hjälpa halvt störda människor med extremt lätta grejer. Det dummaste var när en man kom fram och frågade mig om jag kunde hjälpa honom på hans rum. Först trodde jag att han skulle stänga in mig, men han var klen så jag hade lätt kunnat tagit ner honom. Men så kommer vi till hans rum och gissa vad jag får göra...dra igen hans GARDIN? Hur dum i huvudet får man vara? Ah, men iaf vid halv sju fick jag dra vidare till body balace, vilket jag absolut äääälskar.

Nu ska jag snart möta L och J. See yah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0