sssssick

Ni som har min facebook vet att jag är sjuk. Vaknade upp med världens huvudvärk och 38-39 graders feber. Inte direkt en underbar start på dagen. Så jag fick avboka mina planer, alltså min pojkvän, för att istället ligga i en soffa hela dagen och kolla på lama tv program. Har inte kunnat sitta vid datorn, eftersom man måste anstränga sig allt för länge på en skärm och om jag gjorde det så skulle mitt huvud sprängts. Billigt talat ofc.
Nu har äntligen min dags ända huvudvärkstablett börjat verka och jag kan tänka klart. Får ju bara ta en ipren/alvedon om dagen eftersom jag har tagit så pass många under mina år som skadad idrottare. Min lever klarar helt enkelt inte av för mycket längre. Lovely, eller hur?
Imorgon hoppas jag att vakna upp och vara frisk, för då ska jag träffa Filip. + att jag MÅSTE träna. Jag skulle inte ha en vilodag förens lördag. Så sug min stora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0