av olika anledningar

Jag vet att uppdateringen inte är den bästa, men jag har jobb och vänner att tänka på nu och sen är det sommar, då vill man inte sitta här. Men eftersom jag har en blogg, så ska jag försöka blogga en gång per dag, annars är det galet onödigt att ha blogg. Då kan man ju typ ha en dagbok..
Jag har iallafall städat i sju timmar, blivit uppraggad av en tjugoåring på donken, kört med moppen via drive in, även det på donken och haft en halvt galen dag med Fanny. Sen har jag umgåtts med mina vänner hemma hos mig hela kvällen/halva natten.
Nu ska jag kolla lite på FG innan jag somnar, jag ska upp tidigt och träna innan det blir jobbet igen. Sen ska jag nog träna igen, för det va allt för länge sedan.

Naaatiz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0