baby, we can do it all night

Kass uppdatering, men igår var jag med Fanny, så då kände jag inte för att uppdatera.
Vi gjorde väl inte så mycket, gosade i min säng med lite godis. Men vid halv ett så drog vi ut och träffade Rasmus, Joakim, Herman och Joel. Vi gjorde inte mycket, drog runt i Mariefred typ till tre.
Dumt av mig, eftersom jag hade min första dag på fotbolls skolan och på morgonen var jag D-Ö-D. Jag vet väl inte vad jag ska säga, det var inte roligt men absolut inte tråkigt. Jag hade väl trevligt med Hugo, Hanna och alla våra små monster.

Nu ska jag nog klä på mig gymkläder och dra vidare till tha place to be...gymmet alltså.

Kommentarer
Postat av: Teoalva

Very resourceful, thank you dave

2011-01-04 @ 17:44:39
URL: http://teoalva.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0